As putea sa-ti scriu o scrisoare lunga si plicticoasa despre cat de greu mi-a fost sa comunic cu tine in ultimii 2 ani de zile, ca de fiecare data cand sunam in agentie stateam cate 30 de minute ca sa-mi raspunda cineva din frontdesk, despre faptul ca ai cele mai mari comisioane sau despre cum mi-ai luat 60 de lei si i-ai constituit parte din veniturile bancii desi contul firmei nu mai era activ. Insa aleg sa-ti spun “Adio!”. In urmatoarele 30 de zile voi mai avea doar cateva operatiuni bancare cu tine si renunt definitiv si irevocabil. Deja mi-am deschis conturi la o institutie bancara concurenta, care nu ma pune pe ‘hold’, care nu ma jecmaneste precum un hot la drumul mare. Iti spun “Adio!” si atata. Stiu ca nu vei da faliment si ca asta, ipotetic vorbind, ar putea periclita major sistemul bancar romanesc, insa mi-ar placea sa te controleze cineva in ceea ce priveste modul cum iti tratezi clientii.