Mineritul, valorile si adancimea

Va intrebati, poate, ce legatura exista intre minerit, valori si adancime!? Nici eu nu stiu. Insa pe site-ul Companiei Nationale a Huilei stau la loc de cinste, in sectiunea omonima, paisprezece inestimabile valori. Dintre acestea, “cel mai mare zacamant de huila din Romania” si “adancimea la care se face exploatarea straturilor de carbune” mi se par cele mai importante. Daca e sa compari “cifra de afaceri – peste 700 milioane RON/an (cca 170 milioane euro)” cu adancimea putului gandirii, imi veti da dreptate si dumneavoastra ca cea de pe urma este semnificativ mai valoroasa.

Daca nu va conving cele trei valori, putem oricand sa ne oprim la “capacitate de productie – 2,6- 3.0 milioane tone/an” sau la “Sfanta Mare Mucenita Varvara – ocrotitoarea minerilor“, la “cererea pieţei autohtone de huila este – mai mare decât oferta” sau la “Concursul de salvare miniera la nivel national”. Iar daca nici acum nu m-am aratat suficient de persuasiv, pot oricand sa trec la o noua sectiune, cea intitulata generic “Misiune“, si sa va povestesc despre cum incearca CNH “sa satisfaca cererea interna de huila” sau “sa reducem impactul asupra mediului“.

Insa sunt sigur ca si de aceasta data veti spune ca sunt carcotas, ca imi construiesc adversari din paie pe care apoi sa-i fac una cu pamantul cu ajutorul buldozerului. Iar eu, in micimea sufletului meu hain, am sa va dau dreptate. Asta fiindca valoarea mea suprema este Peugeot-ul. Da, Peugeot-ul, cu a carui toba de esapament a facut cunostinta nasul meu intr-o iarna in care ata m-a tras pe derdelus, cu sania.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.